Методична
робота |
|
|
|
Форми роботи Методична робота у навчальному
закладі організована на діагностичній основі у таких формах: контактні форми
роботи: -
педагогічна рада -
психолого-педагогічний
семінар -
педагогічні
читання -
аукціон
педагогічних ідей -
науково-практична
конференція групові форми
роботи: -
методичні
об’єднання -
творчі групи -
семінари-практикуми індивідуальні
форми роботи -
методичні
консультації -
співбесіди -
відкриті уроки в
рамках методичних тижнів -
самоосвіта Завдання
методичної роботи в школі: 1. Систематичне підвищення
методичного і пошукового рівня вчителів. 2. Ознайомлення та вивчення
змісту та вимог навчальних програм . 3. Постійне ознайомлення
вчителів із змістом і вимогами директивних документів, інструктивних
методичних листів Міністерства освіти і науки України . 4. Постійне ознайомлення
вчителів з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін, методик викладання,
педагогічними публікаціями в пресі. 5. Вивчення ППД та
впровадження його в практику, використання новітніх інноваційних технологій. 6. Постійне збагачення
навчального процесу більш досконалими методами навчання. 7. Постійне
удосконалення навичок самостійної роботи вчителя, надання кваліфікаційної
допомоги у питаннях теорії та практики, підвищення результативності праці. Під час складання планів роботи школи в
цілому та її структурних підрозділів слід дотримуватися таких принципів: - цілевизначення – визначення мети
діяльності школи на рік, тобто передбачення кінцевого результату; - науковості - врахування вимог суспільства
до освіти, психолого-педагогічних закономірностей навчання і виховання;
впровадження досягнень психолого-педагогічних та суміжних наук у діяльність
педагогічного колективу; - перспективності – врахування перспективних
завдань розвитку школи, орієнтації педколективу на послідовне виконання
проблемних завдань, які розраховані на тривалий період; - конкретності - формування заходів без
декларативностівності, передбачення проведення конкретної роботи, здійснення
якої контролюється, чітке визначення термінів; - наступності - урахування результатів
роботи за попередні роки, передбачення ліквідації наявних недоліків; -демократизму - залучення до розробки та
реалізації плану роботи школи вчителів, батьківської громадськості школи,
ради лідерів( самоврядування ); - диференціації - визначення найактуальніших
проблем та аспектів діяльності школи і привернення до них уваги педагогів;
визначення головного завдання, виконання, що забезпечить успішний перехід
школи в якісно новий стан; - педагогічної доцільності - урахування
соціального замовлення на особистість як члена суспільства незалежної
України; - об’єктивності
- планування роботи школи на основі діагностичних даних про стан
результативність її функціонування, рівня творчого потенціалу її працівників;
- координації узгодження всіх планів роботи
окремих підрозділів закладу освіти з метою забезпечення єдності дій
колективу; - інтеграції поєднання наукових ідей,
теорій, змісту освіти; виховання і розвитку учнів на основі їхньої
спорідненості, природної об’єктивної сумісності тощо. Система планування Організованість і цілеспрямованість
навчальної та виховної роботи й управління нею забезпечується системою
планування: - перспективний план роботи школи; - річний план; - план виховної роботи класних керівників; - план роботи педагога – організатора; - план роботи бібліотеки; - план роботи методоб’єднань; - плани роботи гуртків, секцій; - розклад уроків; - план роботи ради школи . Результативність роботи Переможці міських олімпіад та конкурсів 2012-2013
н.р. та їх учителі Олімпіада з української мови 1.
Чумак Єгор (8-А) –
ІІІ місце – Міщенко Н.П. 2.
Смага Тетяна (9-А)
– ІІ місце –Гречкіна Л.П. Олімпіада з історії 3.
Хніпель Анастасія
(9-Б) – І місце – Козій Т.І.,
Сипливець Н.А. 4.
Мулявко Арсеній
(10) – ІІ місце – Козій Т.І., Пархоменко І.І. Олімпіада з основ правознавства 5.
Смага Тетяна (9-А)
– І місце – Пархоменко І.І. 6.
Філоненко Наталія
(9-А) – ІІ місце – Пархоменко І.І. 7.
Суденко Катерина
(10) І місце – Пархоменко І.І. 8.
Ковтун Наталія
(11) ІІІ місце – Пархоменко І.І. Олімпіада з географії 9.
Вертелецький
Олександр (8-А) – ІІІ місце – Поводиренко В.М. 10.
Смага Тетяна (9-А)
– І місце – Торжевська О.Р. 11.
Чабала Влада (9-Б)
– ІІ місце – Пархоменко І.І. 12.
Суденко Катерина
(10) – ІІІ місце – Пархоменко І.І. 13.
Хороших Тетяна
(11) – ІІ місце – Торжевська О.Р. Олімпіада з допризивної підготовки 14.
Чернойваненко
Сергій (11) – І місце – Киреєв І.А. Олімпіада з фізики 15.
Микитенко Ігор
(8-А) – ІІ місце – Кутовець А.Ф. 16.
Смага Тетяна (9-А) – І місце – Кутовець А.Ф. Олімпіада з педагогіки і психології 17.
Науменко Марина
(11) – ІІІ місце – практичний психолог Гриценко О.М. Олімпіада з англійської мови 18.
Микитенко Ігор
(8-А) – І місце – Міщенко О.В. 19.
Хніпель Анастасія
(9-Б) – ІІ місце – Ліннік В.О. Олімпіада з астрономії 20.
Чернойваненко
Сергій (11) – ІІІ місце – Іванченко С.В. Олімпіада з екології 21.
Науменко Марина
(11) – ІІІ місце – Мигалатій О.В. Олімпіада з російської мови 22.
Микитенко Ігор
(8-А) – ІІ місце – Прискока Л.В., Сипливець Л.М. 23.
Філоненко Наташа
(9-А) – ІІІ місце – Прискока Л.В., Сипливецць Л.М. 24.
Суденко Катерина
(10) – І місце – Волкова Н.П., Сипливець Л.М. Олімпіада з ІКТ (інформатика) 25.
Пучка Тетяна (11)
– ІІ місце – Лук’янов С.В. Мовний конкурс ім. Петра Яцика 26.
Клименко Анна
(5-А) ІІ місце – Харитонова А.В. 27.
Манюк Анастасія
(7-Б) І місце – Кириченко С.О. 28.
Микитенко Ігор
(8-А) ІІ місце – Міщенко Н.П. 29.
Смага Тетяна (9-А)
І місце – Гречкіна Л.П. Мовно-літературний конкурс імені Т.Шевченка 30.
Єлініна Олександра
(6-А) ІІІ місце – Кириченко С.О. 31.
Манюк Анастасія
(7-Б) І місце – Кириченко С.О., Міщенко Н.П. 32.
Микитенко Ігор
(8-А) ІІ місце – Міщенко Н.П. 33.
Смага Тетяна (9-А)
І місце – Гречкіна Л.П. 34.
Суденко Катерина
(10) ІІ місце – Міщенко Н.П. |