¬иховна
робота |
|
|
Ћюдина ≥снуЇ лише
наст≥льки, наск≥льки себе
реал≥зуЇ. ¬она представл¤Ї собою не
що ≥нше, ¤к сукупн≥сть своњх
вчинк≥в, не що ≥нше, ¤к власне
житт¤. Ћюдина створюЇ себе
сама. †††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† ∆.
ѕ. —артр |
—аме тому ми працюЇмо на проблемою
"ќсобист≥сно-зор≥Їнтоване вихованн¤ через розвиток всеб≥чно розвиненоњ
особистост≥ у дит¤чих орган≥зац≥¤х, клубах та гуртках". ≤ сьогодн≥ ми познайомимо вас з орган≥зац≥Їю
учн≥вського самовр¤дуванн¤ Ќ≥жинськоњ загальноосв≥тньоњ школи є 7. Ќаш≥й
школ≥ б≥льше 130 рок≥в. ”чител≥ ≥нших шк≥л м≥ста вважають: неординарн≥сть Ц
саме та риса, ¤ка характеризуЇ вчител≥в сьомоњ школи. ” нас Ї команда ¬ "—тарые
кл¤чи", театр ¬ "—тарые кл¤чи";
хореограф≥чний ансамбль "«од≥ак" Ц переможець ус≥х м≥ських та
призер обласних конкурс≥в; вокальний ансамбль "¬еселка";
драматичний гурток; клуб в≥йськово-патр≥отичного вихованн¤; ™вроклуб "Ѕдж≥лка"; клуб "ћайстрин¤";
краЇзнавчий гурток; клуб "ёний техн≥к", у нас талановит≥ учн≥, про
¤ких можна говорити й говорити. “епер ми ≥ познайомимо вас з роботою дит¤чого осередку
школи. луб " ¬≈—≈Ћ ј
" лубу вже 16 рок≥в, а ≥нтерес до нього д≥ти не
втратили. “ому нашим завданн¤м було створити клуб дл¤ 5 Ц 8 клас≥в, ¤кий
насл≥дував би клуб " ¬еселка". ” 2001 роц≥ такий клуб було
створено, ≥ не просто клуб, а дит¤чу орган≥зац≥ю творчих справ "
алина". луб " јЋ»Ќј
" ƒл¤ учител¤ важливо бачити й оц≥нювати своњ д≥њ очима
д≥тей. " ” дитинств≥ закладаЇтьс¤ людський кор≥нь. ∆одноњ
людськоњ рисочки природа не в≥дшл≥фовуЇ Ц вона закладаЇ, а в≥дшл≥фовувати нам
Ц батькам, педагогам, сусп≥льству", - говорив ¬асиль —ухомлинський. Ќа св≥т≥ можна жить без
еталон≥в, по-р≥зному дивитис¤ на св≥т широкими очима, кр≥зь пальц≥, у кватирку, з-за вор≥т. ¬≥д того св≥т не зм≥нитьс¤ н≥трохи. ј все залежить в≥д людських з≥ниць Ц ¬ широких в≥д≥бТЇтьс¤ вс¤ епоха, ” звужених Ц зб≥говисько др≥бниць. ѕодорожуючи стежками клуб≥в, ми ≥ намагаЇмос¤ в≥дкрити очен¤та
кожноњ дитини, ≥ншими словами, вчимо њх дивитис¤ на св≥т широкими очима. ≤
¤кщо це вдалос¤, то працювати ≥з старшокласниками буде легше. луб "
—“ј–Ўќ Ћј—Ќ» " ћи познайомили вас ≥з роботою учн≥вського
самовр¤дуванн¤. ≤ дл¤ того, щоб забезпечити ефективн≥сть роботи не т≥льки
кожного клубу, не т≥льки кожного класу, а й п≥дн¤ти ≥нтерес до навчанн¤ та
вихованн¤ кожноњ дитини, ми вир≥шили створити таку шк≥льну програму, ¤ка б
виховувала орган≥затор≥в та ≥н≥ц≥атор≥в ц≥кавих та корисних справ. √оловне, щоб
створена модель програми була вс≥м ц≥кава, реально д≥¤ла, а не ≥снувала
формально. « метою п≥двищенн¤ ¤кост≥ навчанн¤, зм≥цненн¤ св≥домоњ
дисципл≥ни, реал≥зац≥њ вимог режиму роботи школи, орган≥зац≥њ позакласноњ
виховноњ роботи, розвитку ≥н≥ц≥ативи та творчоњ самод≥¤льност≥ учн≥в в школ≥
у 2003 роц≥ було створено програму "Ѕджолина родина", ¤ка
спр¤мована на розвиток орган≥заторських зд≥бностей, вм≥нн¤ д≥тей в≥дстоювати
свою точку зору, формувати св≥тогл¤д, згуртуванн¤ однодумц≥в навколо сп≥льноњ
справи. ƒев≥зом програми стали слова: †ћи з тобою Ц
одна с≥мТ¤. Ѕджолина родина Ц це ти ≥ ¤! «л≥тай ще вище з кожним роком ƒо перемоги Ц крок за кроком! ћи також урахували в≥ков≥ особливост≥ д≥тей, ¤к≥
дозвол¤ють досить гнучко коригувати зм≥ст, методи ≥ форми виховноњ роботи, не
зм≥нюючи загальну стратег≥ю вихованн¤. «в≥дси вид≥л¤Їмо так≥ умови реал≥зац≥њ програми: І
систематична робота на спр¤муванн¤ зусиль щодо
виробленн¤ в учн≥в готовност≥, ум≥нь, навичок керувати собою, бути творцем
власноњ дол≥; І
подальший розвиток учн≥вського самовр¤дуванн¤, наданн¤
його органам р≥зноњ допомоги; І
наданн¤ переваги розвитку всеб≥чно розвиненоњ
особистост≥, формуванню духовноњ культури, розвитку творчих зд≥бностей, рис
толерантноњ особистост≥, ¤к≥ п≥дн≥мають њњ особливу варт≥сть ≥ надають
майбутн≥й людин≥ змогу бути корисною сусп≥льству. ќск≥льки до роботи "Ѕджолиноњ родини"
залучено учн≥в 5-11 клас≥в, тому дл¤ ефективного функц≥онуванн¤ програми нами
запроваджено двоступеневу структуру Ц змаганн¤ м≥ж учн¤ми 5-8 клас≥в та м≥ж
учн¤ми 9-11 клас≥в. ” ≥мнат≥ друз≥в та вестибюл≥ школи обладнано стенди,
¤к≥ висв≥тлюють роботу ц≥Їњ програми та результати змагань. —творено
своЇр≥дне табло, на ¤кому прот¤гом навчального року оц≥нюЇтьс¤ участь клас≥в
за р≥зними формами роботи, а саме:
†робота
прес-центру;
†шефська робота;
†оформленн¤
класного куточку;
†результати
в≥дв≥дуванн¤ навчальних зан¤ть;
†результати
усп≥шност≥;
†шк≥льн≥ акц≥њ,
операц≥њ;
†участь у
загальношк≥льних та м≥ських заходах;
†додатков≥ форми
роботи. «а результатами в≥дв≥дуванн¤ та усп≥шност≥ учн≥в,
участ≥ у р≥зних заходах класи отримують певну к≥льк≥сть "бдж≥лок",
а саме: † ≤ м≥сце Ц 3 "бдж≥лки"; ≤≤ м≥сце Ц 2 "бдж≥лки"; ”часть Ц 1 "бдж≥лка". † –езультати
занос¤тьс¤ в спец≥альний зошит, веденн¤ ¤кого доручено представникам –ади
дружини та –ади старшокласник≥в. Ќа зас≥данн¤х цих керуючих орган≥в
заслуховуютьс¤ зв≥ти та ≥нформац≥њ про роботу шк≥льноњ програми
"Ѕджолина родина". † ѕ≥дведенн¤
п≥дсумк≥в проводитьс¤ в к≥нц≥ ≤ семестру та в к≥нц≥ навчального року. ¬же
стало традиц≥йним нагороджувати переможц≥в шк≥льноњ програми "Ѕджолина
родина" на урочист≥й л≥н≥йц≥ " ƒзв≥нок останн≥й Ц перший крок в
житт≥". † ƒосв≥д
переконливо показуЇ, що "Ѕджолина родина" Ц це ефективна форма
орган≥зац≥њ виховного процесу в школ≥, ¤ка Ї новою, ц≥кавою, корисною дл¤
вс≥х учн≥в «ќЎ ≤ Ц ≤≤≤ ст. є 7. ¬ихованн¤ в нас - не профанац≥¤, ј по форм≥ Ц справжн¤ ≥нновац≥¤ Ц ™ вистави драматичн≥, омед≥йн≥, пол≥тичн≥; ™ ансамбл≥ танцювальн≥, «аходи ориг≥нальн≥. ƒ≥ти ж вс≥ Ц конген≥альн≥, ≤ њх вчинки екстремальн≥, ≤ њх думки специф≥чн≥, ѓх ≥дењ симпатичн≥, ѓх фантаз≥њ ≥ мр≥њ ѕеретворюютьс¤ в д≥њ! як це нам вдалось, панове? ћетодична Ї обнова, ≤нновац≥њ доктрина Ц луби Ї, "бджолина родина" “ам живуть ≥дењ вр¤д … особистостей парад. ќсобист≥сть - назавжди, ¬с≥х запрошуЇм сюди! |