√оловна

ћетодична робота

¬иховна робота

—татистика

Ќаш≥ переможц≥

≤стор≥¤ школи

јнсамбль "«од≥ак"

 

¬иховна робота

Ћюдина ≥снуЇ лише наст≥льки,

наск≥льки себе реал≥зуЇ. ¬она

представл¤Ї собою не що ≥нше,

¤к сукупн≥сть своњх вчинк≥в, не

що ≥нше, ¤к власне житт¤.

Ћюдина створюЇ себе сама.

†††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††††† ∆. ѕ. —артр

 

 

—аме тому ми працюЇмо на проблемою "ќсобист≥сно-зор≥Їнтоване вихованн¤ через розвиток всеб≥чно розвиненоњ особистост≥ у дит¤чих орган≥зац≥¤х, клубах та гуртках".

≤ сьогодн≥ ми познайомимо вас з орган≥зац≥Їю учн≥вського самовр¤дуванн¤ Ќ≥жинськоњ загальноосв≥тньоњ школи є 7. Ќаш≥й школ≥ б≥льше 130 рок≥в. ”чител≥ ≥нших шк≥л м≥ста вважають: неординарн≥сть Ц саме та риса, ¤ка характеризуЇ вчител≥в сьомоњ школи.

” нас Ї команда  ¬  "—тарые кл¤чи", театр  ¬  "—тарые кл¤чи"; хореограф≥чний ансамбль "«од≥ак" Ц переможець ус≥х м≥ських та призер обласних конкурс≥в; вокальний ансамбль "¬еселка"; драматичний гурток; клуб в≥йськово-патр≥отичного вихованн¤; ™вроклуб "Ѕдж≥лка"; клуб "ћайстрин¤"; краЇзнавчий гурток; клуб "ёний техн≥к", у нас талановит≥ учн≥, про ¤ких можна говорити й говорити.

 

“епер ми ≥ познайомимо вас з роботою дит¤чого осередку школи.

 

 луб " ¬≈—≈Ћ ј "

 лубу вже 16 рок≥в, а ≥нтерес до нього д≥ти не втратили. “ому нашим завданн¤м було створити клуб дл¤ 5 Ц 8 клас≥в, ¤кий насл≥дував би клуб " ¬еселка". ” 2001 роц≥ такий клуб було створено, ≥ не просто клуб, а дит¤чу орган≥зац≥ю творчих справ "  алина".

 

 луб "  јЋ»Ќј "

ƒл¤ учител¤ важливо бачити й оц≥нювати своњ д≥њ очима д≥тей.

" ” дитинств≥ закладаЇтьс¤ людський кор≥нь. ∆одноњ людськоњ рисочки природа не в≥дшл≥фовуЇ Ц вона закладаЇ, а в≥дшл≥фовувати нам Ц батькам, педагогам, сусп≥льству", - говорив ¬асиль —ухомлинський.

Ќа св≥т≥ можна жить без еталон≥в,

по-р≥зному дивитис¤ на св≥т

широкими очима,

кр≥зь пальц≥,

у кватирку,

з-за вор≥т.

¬≥д того св≥т не зм≥нитьс¤ н≥трохи.

ј все залежить в≥д людських з≥ниць Ц

¬ широких в≥д≥бТЇтьс¤ вс¤ епоха,

” звужених Ц зб≥говисько др≥бниць.

ѕодорожуючи стежками клуб≥в, ми ≥ намагаЇмос¤ в≥дкрити очен¤та кожноњ дитини, ≥ншими словами, вчимо њх дивитис¤ на св≥т широкими очима. ≤ ¤кщо це вдалос¤, то працювати ≥з старшокласниками буде легше.

 

 луб " —“ј–Ўќ Ћј—Ќ»  "

ћи познайомили вас ≥з роботою учн≥вського самовр¤дуванн¤. ≤ дл¤ того, щоб забезпечити ефективн≥сть роботи не т≥льки кожного клубу, не т≥льки кожного класу, а й п≥дн¤ти ≥нтерес до навчанн¤ та вихованн¤ кожноњ дитини, ми вир≥шили створити таку шк≥льну програму, ¤ка б виховувала орган≥затор≥в та ≥н≥ц≥атор≥в ц≥кавих та корисних справ. √оловне, щоб створена модель програми була вс≥м ц≥кава, реально д≥¤ла, а не ≥снувала формально.

« метою п≥двищенн¤ ¤кост≥ навчанн¤, зм≥цненн¤ св≥домоњ дисципл≥ни, реал≥зац≥њ вимог режиму роботи школи, орган≥зац≥њ позакласноњ виховноњ роботи, розвитку ≥н≥ц≥ативи та творчоњ самод≥¤льност≥ учн≥в в школ≥ у 2003 роц≥ було створено програму "Ѕджолина родина", ¤ка спр¤мована на розвиток орган≥заторських зд≥бностей, вм≥нн¤ д≥тей в≥дстоювати свою точку зору, формувати св≥тогл¤д, згуртуванн¤ однодумц≥в навколо сп≥льноњ справи.

ƒев≥зом програми стали слова:

ћи з тобою Ц одна с≥мТ¤.

Ѕджолина родина Ц це ти ≥ ¤!

«л≥тай ще вище з кожним роком

ƒо перемоги Ц крок за кроком!

ћи також урахували в≥ков≥ особливост≥ д≥тей, ¤к≥ дозвол¤ють досить гнучко коригувати зм≥ст, методи ≥ форми виховноњ роботи, не зм≥нюючи загальну стратег≥ю вихованн¤.

«в≥дси вид≥л¤Їмо так≥ умови реал≥зац≥њ програми:

І                          систематична робота на спр¤муванн¤ зусиль щодо виробленн¤ в учн≥в готовност≥, ум≥нь, навичок керувати собою, бути творцем власноњ дол≥;

І                          подальший розвиток учн≥вського самовр¤дуванн¤, наданн¤ його органам р≥зноњ допомоги;

І                          наданн¤ переваги розвитку всеб≥чно розвиненоњ особистост≥, формуванню духовноњ культури, розвитку творчих зд≥бностей, рис толерантноњ особистост≥, ¤к≥ п≥дн≥мають њњ особливу варт≥сть ≥ надають майбутн≥й людин≥ змогу бути корисною сусп≥льству.

ќск≥льки до роботи "Ѕджолиноњ родини" залучено учн≥в 5-11 клас≥в, тому дл¤ ефективного функц≥онуванн¤ програми нами запроваджено двоступеневу структуру Ц змаганн¤ м≥ж учн¤ми 5-8 клас≥в та м≥ж учн¤ми 9-11 клас≥в.

”  ≥мнат≥ друз≥в та вестибюл≥ школи обладнано стенди, ¤к≥ висв≥тлюють роботу ц≥Їњ програми та результати змагань. —творено своЇр≥дне табло, на ¤кому прот¤гом навчального року оц≥нюЇтьс¤ участь клас≥в за р≥зними формами роботи, а саме:

 

œ                    робота прес-центру;

œ                    шефська робота;

œ                    оформленн¤ класного куточку;

œ                    результати в≥дв≥дуванн¤ навчальних зан¤ть;

œ                    результати усп≥шност≥;

œ                    шк≥льн≥ акц≥њ, операц≥њ;

œ                    участь у загальношк≥льних та м≥ських заходах;

œ                    додатков≥ форми роботи.

«а результатами в≥дв≥дуванн¤ та усп≥шност≥ учн≥в, участ≥ у р≥зних заходах класи отримують певну к≥льк≥сть "бдж≥лок", а саме:

≤ м≥сце Ц 3 "бдж≥лки";

≤≤ м≥сце Ц 2 "бдж≥лки";

”часть Ц 1 "бдж≥лка".

–езультати занос¤тьс¤ в спец≥альний зошит, веденн¤ ¤кого доручено представникам –ади дружини та –ади старшокласник≥в. Ќа зас≥данн¤х цих керуючих орган≥в заслуховуютьс¤ зв≥ти та ≥нформац≥њ про роботу шк≥льноњ програми "Ѕджолина родина".

ѕ≥дведенн¤ п≥дсумк≥в проводитьс¤ в к≥нц≥ ≤ семестру та в к≥нц≥ навчального року. ¬же стало традиц≥йним нагороджувати переможц≥в шк≥льноњ програми "Ѕджолина родина" на урочист≥й л≥н≥йц≥ " ƒзв≥нок останн≥й Ц перший крок в житт≥".

ƒосв≥д переконливо показуЇ, що "Ѕджолина родина" Ц це ефективна форма орган≥зац≥њ виховного процесу в школ≥, ¤ка Ї новою, ц≥кавою, корисною дл¤ вс≥х учн≥в «ќЎ ≤ Ц ≤≤≤ ст. є 7.

 

¬ихованн¤ в нас - не профанац≥¤,

ј по форм≥ Ц справжн¤ ≥нновац≥¤ Ц

™ вистави драматичн≥,

 омед≥йн≥, пол≥тичн≥;

™ ансамбл≥ танцювальн≥,

«аходи ориг≥нальн≥.

 

ƒ≥ти ж вс≥ Ц конген≥альн≥,

≤ њх вчинки екстремальн≥,

≤ њх думки специф≥чн≥,

ѓх ≥дењ симпатичн≥,

ѓх фантаз≥њ ≥ мр≥њ

ѕеретворюютьс¤ в д≥њ!

 

як це нам вдалось, панове?

ћетодична Ї обнова,

≤нновац≥њ доктрина Ц

 луби Ї, "бджолина родина"

 

“ам живуть ≥дењ вр¤д

… особистостей парад.

ќсобист≥сть - назавжди,

¬с≥х запрошуЇм сюди!

 

 

√оловна

ћетодична робота

¬иховна робота

—татистика

Ќаш≥ переможц≥

≤стор≥¤ школи

јнсамбль "«од≥ак"

 

Hosted by uCoz